20 czerwca 2017

Od Shane'a -Cd. Amortencja

Mimo,że na prawdę nie miałem chęci po walki z tym smokiem to jak zawsze musiałem się wykazać. Zombie były natarczywe ale w miarę łatwo szło nam zabijanie ich. To była przysługa z naszej strony gdyż zmarli nie pamiętają swojego poprzedniego życia a odczuwają niemal wieczną potrzebę zjadania ludzkiego mięsa. Zabijają kolejnych niewinnych ludzi którzy po śmierci stają się kolejnymi zimnymi z różnią,że nie posiadają tych organów bądź części ciała które zostały zjedzone i w taki sposób to się rozrasta. Chwila wymiany zdań po czym ruszyliśmy dalej. Ja to nie wiem kobiety zawsze tyle dumają. Po prostu mocno pchnąłem drzwi i je otworzyłem. Spodziewałem się za nimi wszystkiego kolejnych zombie,smoków ale nie jakiejś dziwnej cywilizacji.
- Dobra teraz to ja sam nie wiem co to jest ?
-Jakiś może inny wymiar ..-mruknęła
-Autentycznie czuje się jakbym wsiadł do rakiety i wylądował na innej planecie
-Rozejrzyjmy się trochę-odezwała się
-Bądź czujna ..
-Martwisz się o mnie ?
Zmierzyłem ją lodowatym spojrzeniem po czym odpowiedziałem
-Jeśli próbujesz znaleźć we mnie trochę dobra to nierealne jestem mieszanką Zmory i Demona Nocy z tego nie wyniknie dobra martwiąca się istotka .. dba o swoje interesy
-Więc jaki masz interes w pomocy mi ?
-Jeszcze tego nie wiem ..
Oboje zamilkliśmy gdyż coś przykuło naszą uwagę,bacznie się przyjrzałem typowi był on w dziwnej zbroi i mierzył do nas z pistoletu laserowego. Krzycząc coś kompletnie niezrozumiałego. Odruchowo chwyciłem za katanę ale poczułem jak dziewczyna łapie mnie za rękę.
-Czekaj ..
Spojrzałem na nią groźnie i gdy chciałem ją odepchnąć zostaliśmy otoczeni. Nie wiem czemu nie chciała abym się bronił a raczej nas.
- Co ty robisz
Faceci krzyczeli coś czego nie rozumiałem kompletnie po chwili skuli nas i wsadzili do jednego z tych latających pojazdów
-Brawo .. widzisz co zrobiłaś teraz nas uwieźli i gdzieś zabierają super
-Boisz się ?-spytała
-Nie ale to strata czasu .. totalnie nie wiem co gadają .. zamiast ich zabić nie musiałaś zawiesić broń i dać się gdzieś porwać ..

<Amor .. co się z nami stanie ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz